احترام گذاشتن استفاده تصویر وبگردی تهرانی

احترام گذاشتن: استفاده تصویر وبگردی تهرانی زنان تهرانی سال1313 پوشش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی انتقاد عارف از مدیریت ارزی دولت روحانی

    رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: از بعضی دولتمردان تعجب می‌کنم که از تجربیات موفق دولت اصلاحات در زمینه مدیریت ارزی استفاده نمی‌کنند.

    انتقاد عارف از مدیریت ارزی دولت روحانی

    انتقاد عارف از مدیریت ارزی دولت روحانی

    عبارات مهم : استانی

    رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: از بعضی دولتمردان تعجب می کنم که از تجربیات موفق دولت اصلاحات در زمینه مدیریت ارزی استفاده نمی کنند.

    به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف که به منظور افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان در استان گیلان به رشت سفر کرد، در بدو ورود به رشت با حضور در گلزار شهدای گمنام ، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

    انتقاد عارف از مدیریت ارزی دولت روحانی

    وی سپس در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه گیلان حضور پیدا کرد و طی سخنانی با اشاره به روش آموزش عالی کشور عزیزمان ایران در چهار دهه گذشته، به نقش استان و دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاه مادر اشاره کرد و گفت: نیاز دانشگاه های امروز مبنی بر تقویت و توسعه و ارتباط همکاری های علمی بین المللی است که ظرفیت پذیرش دانشجوی خارجی می تواند یکی از راه های برقراری این ارتباط باشد.

    وی بافت و شرایط اقلیمی استان گیلان و همجواری با کشورهای حاشیه دریای خزر را در کنار ظرفیت های علمی، موقعیتی مناسب جهت توسعه همکاری های بین المللی دانست.

    رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: از بعضی دولتمردان تعجب می‌کنم که از تجربیات موفق دولت اصلاحات در زمینه مدیریت ارزی استفاده نمی‌کنند.

    رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به عنوان ارتباط با صنعت عنوان کرد: دانشگاه ها باید در زمینه ارتباط با صنعت با برنامه ای مدون و منسجم حرکت و این ارتباط را با سایر بخش های جامعه نیز دنبال کنند.

    عارف همچنین در جمع اعضای شورای بنیاد امید ایرانیان گیلان حضور پیدا کرد و طی سخنانی با اشاره به روند شکل گیری بنیاد امید ایرانیان مهمترین علت توقف افتتاح دفاتر استانی بنیاد امید را هم وقت شدن با ایام انتخابات دانست که تلقی فعالیت سیاسی صورت نگیرد.

    وی بر ضرورت استفاده از تجربه دوران اصلاحات به خاص در ساماندهی امور اقتصادی کشور تاکید کرد و با یادآوری تشکیل ستاد اقتصادی کشور در دوران اصلاحات ، گفت: در این ستاد نخبگان اقتصادی کشور از همه جریانات سیاسی حضور داشتند و خروجی موفقی از آن ستاد مورد استفاده قرار گرفت. حتی در تدوین برنامه سوم توسعه کشور تفاهم خوبی بین دو جریان چپ و راست وجود داشت و به نظر می رسد این الگو می تواند در مقطع فعلی بسیار راهگشا باشد.

    انتقاد عارف از مدیریت ارزی دولت روحانی

    رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی انسجام و وحدت بین مردم و حکومت و بین مسئولان با یکدیگر جهت برون رفت از اوضاع فعلی را مهم دانست و با بیان اینکه نخبگان اصلاحات این ظرفیت را دارند که تجربیات خود را در اختیار نهادهای تصمیم گیر قرار بدهند، گفت: همه به یاد دارند که دولت اصلاحات در چه شرایطی روی کار آمد در شرایطی که خیلی ها منتظر حمله به کشور ما بودند. در ماه های ابتدایی دولت اصلاحات ذخیره گندم کشور تک رقمی شد و پرسشها زیادی در آن مقطع وقت دولت با آن رو به رو بود . شرایط فعلی که در آن به سر می بریم جهت نخستین بار نیست که با آن مواجه می شویم. شرایط بدتر هم تجربه اش را داشتیم ولی با حفظ وحدت و همراهی همه ارکان حاکمیت با هم و همکاری مردم می توانیم از این شرایط عبور کنیم.

    وی با انتقاد از نداشتن برنامه ای مدون جهت برون رفت از اوضاع فعلی کشور، خاطرنشان کرد: ما دلواپس شعارهای تند و تیز که در وقت انتخابات مطرح می شود نیستیم ، بلکه دلواپس عمل کردن به این شعارها هستیم.

    رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: از بعضی دولتمردان تعجب می‌کنم که از تجربیات موفق دولت اصلاحات در زمینه مدیریت ارزی استفاده نمی‌کنند.

    عارف با بیان اینکه نمی توانیم ناامید باشیم و ناامیدی در قاموس اصلاحات نیست، تصریح کرد: از بعضی دولتمردان که در وقت اصلاحات هم مسئولیت داشتند تعجب می کنم که از تجربیات موفق دولت اصلاحات در زمینه مدیریت ارزی استفاده نمی کنند و تجربیات شکست خورده را تکرار می کنند.

    رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه تا رسیدن به اوضاع مطلوب فاصله داریم، بر ضرورت کادرسازی و توانمندسازی زنان و جوانان در بنیاد امید ایرانیان شعبه گیلان تاکید کرد.

    انتقاد عارف از مدیریت ارزی دولت روحانی

    محمدرضا عارف همچنین در ادامه سفر یک روزه خود به رشت با نماینده ولی فقیه در استان گیلان دیدار و گفت وگو کرد.

    در این دیدار عارف به بیان دلایل سفر خود به استان گیلان اشاره کرد و با بیان اینکه مسئولان استانی می توانند از ظرفیت اتاق فکر بنیاد امید ایرانیان گیلان در جعت توسعه و پیشرفت استان استفاده کنند ، گفت: دو جریان سیاسی در کشور ما اصالت دارند البته به علت اینکه تریبون ها زیاد در اختیار جریان رقیب اصلاحات بوده، حملاتی متوجه جریان اصلاحات شده است است ولی باید با محور قرار دادن منافع ملی به دنبال حفظ وحدت و انسجام ملی باشیم.

    محمد رضا عارف رییس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی در دیدار با استاندار گیلان نخبگی را از شاخصه های گیلان دانست و افزود : استان گیلان از ظرفیت و پتانسیل بالایی در بخش های متفاوت برخوردار است که باید با بهره گیری از این توانمندی در جهت توسعه و شکوفایی استان بهره گرفت .

    در ادامه سفر محمدرضا عارف به رشت، دبیران احزاب اصلاح طلب استان با وی دیدار و گفت وگو کردند.

    در این دیدار بعضی از دبیران احزاب اصلاح طلب استان گیلان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و سوالاتی را از مدیر فراکسیون امید مطرح کردند.

    عارف در این دیدار با مرور روند طی شده است در جریان انتخابات مجلس دهم گفت: ما آگاهانه افرادی را در لیست امید به خصوص در پایتخت کشور عزیزمان ایران و قم قرار دادیم که می دانستیم در مجلس رو دروی ما قرار می گیرند.

    وی قداست پروری و بعضی خط قرمزهای تصنعی را مانع از نقد افراد در درون خانواده اصلاحات دانست و گفت: در جلسات عادت شده است است که فرد غایبی را پیدا کنیم و به او حمله شود با این روش که به جایی نمی رسیم.

    رئیس فراکسیون امید با یادآوری تحولات دهه ۸۰ گفت: دو سال بعد از آخر دولت اصلاحات و در جریان انتخابات مجلس هشتم در سال ۸۶ ،بعد از رد صلاحیت های گسترده از حضور در آن انتخابات انصراف دادم .البته در نهایت لیستی با عنوان «یاران خاتمی» منتشر شد و از بین افراد حاضر در این لیست ۴ نفر به دور دوم رفتند که در نهایت دو نفر از آنها آن هم با اعتبار رای کارگران به مجلس راه پیدا کردند.

    وی ادامه داد: در جریان تحولات سال ۸۸ هم باید سهم همه افراد و گروه ها در قبل و بعد از انتخابات ۸۸ بررسی شود .حوادث ۸۸ هزینه های زیادی را به جریان اصلاحات تحمیل کرد.

    عارف همچنین با بیان اینکه متاسفانه گفتمان اصلاحات در دهه ۸۰ با سیر نزولی رو به رو شد، تاکید کرد:نباید آینده گفتمان اصلاحات که با رای اوج در انتخابات ۷۶ و ۸۰ به آقای خاتمی دوران خوبی را شروع کرده بود در دهه ۸۰ با شکست های پیاپی جهت جریان اصلاحات همراه می شد. اتفاقی که در سال ۸۲ جهت آقای خاتمی در دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران رخ داد آیا تصادفی بود؟چه کسانی مسئولیت شکست جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ و روی کار آمدن احمدی نژاد را متقبل می شوند؟

    وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس نهم با تحریم انتخابات موافق نبودم، گفت:در جریان انتخابات سال ۹۲ ناامیدی در جریان اصلاحات حاکم بود و حتی بخشی از نخبگان این جریان هم امیدی به تغیر اوضاع نداشتند و به من هم می گفتند نمی گذارند در انتخابات ظهور و بروزی داشته باشم در نهایت ولی شرایط به گونه دیگری رقم خورد و روندی را از همان وقت شروع کردیم که تاکنون با پیروزی گفتمان اصلاحات همراه بوده است و یکی از دلایل پیروزی در انتخابات های اخیر تشکیل شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان بود.

    عارف تاکید کرد: شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در سال ۹۴ به پیشنهاد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تشکیل شد و بعد از اصرار دوستان شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصمیم به تشکیل شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گرفتیم و هیات رئیسه آن نیز در یک فرایند دموکراتیک و با رای گیری گزینش می شود .

    وی ادامه داد: به کسانی که بعد از انتخابات مجلس دهم به دنبال انحلال شورای عالی سیاست گذاری بودند می گفتیم اگر این شورا منحل شود افرادی که با لیست امید پیروز شدند به چه نهادی باید پاسخگو باشند؟

    عارف با رد اظهارنظرهای بعضی افراد که تشکیل شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان را باعث تضعیف احزاب می دانند،گفت:به علت تشکیل شورای عالی اصلاح طلبان اعضای بعضی احزاب از جمله اتحاد،اعتماد ملی،کارگزاران و حزب ندا چندین برابر شد و این نشان از تقویت جایگاه احزاب است.

    وی با بیان اینکه در حرکت جبهه ای نباید ریزش نیرو داشته باشیم، به عملکرد فراکسیون امید در مجلس اشاره کرد و با یاددآوری عملکرد این فراکسیون در جریان انتخابات هیات رئیسه مجلس در سال سوم ،گفت: بعضی می گفتند که جهت انتخابات ریاست مجلس فراکسیون امید با پایداری ها ائتلاف کرده در نهایت ولی معلوم شد که خودشان با پایداری ها ائتلاف کرده بودند.

    عارف با بیان اینکه هر تصمیمی که در فراکسیون امید گرفتیم پیروز شدیم از تشکیل کمیته خاص اقتصادی در فراکسیون و با حضور نخبگان اقتصادی کشور جهت ارائه راهکار جهت برون رفت از اوضاع فعلی اقتصادی کشور خبر داد.

    رئیس بنیاد امید ایرانیان همچنین در مراسم شروع به کار بنیاد امید ایرانیان که با حضور مردم رشت و فعالان سیاسی و فرهنگی استان گیلان از جمله الیاس حضرتی و علی صوفی برگزار شد، با بیان اینکه خوشحالم که در شهر تلاش و مجاهدت رشت حضور پیدا کردم، اظهار داشت: خوشحالم که بنیاد امید ایرانیان در استان گیلان که استانی نخبه پرور است با این کیفیت تشکیل شد.

    وی با بیان اینکه ما خودمان را مدیون مردم می دانیم، اظهار داشت: اطمینان می دهم که فراکسیون امید دغدغه همه مردم را درک می کند.

    رییس فراکسیون امید با بیان اینکه ما دلواپس نیستیم و فکر نمی کنیم در شرایط فروپاشی هستیم، گفت: ما تجربیات زیادی داریم و این مرحله را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

    عارف با بیان اینکه انگیزه تشکیل بنیاد امید ایرانیان، ایجاد امید هست، اظهار داشت: مهمترین معضل کشور چالش مدیریت است.

    وی با اشاره به اینکه بنیاد امید ایرانیان، بنیاد جوانان هست، اظهار کرد: توانایی و گفتمان اصلاح طلبان باعث توسعه پایدار می شود. تفکر اصلاح طلبان باعث شده است بود که ارز تک نرخی شود و جهت کم کردن فساد در دستور کار قرار گرفت.

    رییس بنیاد امید ایرانیان بهره گیری از دانش نخبگان، فرصتی جهت حضور جوانان شایسته در سیاست، ترویج روحیه اعتدال در همه وجوه و توسعه گفتمان کشورداری خردمندانه را از برنامه های مهم بنیاد امید ایرانیان است.

    وی با اشاره به اینکه احساس می کنیم در دوران اصلاحات در زمینه کادرسازی و جوانگرایی کم کاری کردیم، گفت: یکی از اهداف مهم بنیاد امید ایرانیان جوانگرایی است.

    عارف با اشاره به نقش زنان در جامعه گفت: حضور زنان در مباحث سیاسی و جامعه یکی از راهبردهای اساسی ما است.

    رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: داشتن برنامه راهبردی یکی از اولویت هایی است که ما در شهرستان ها داریم.

    وی روش توانمندسازی را بسیار پراهمیت دانست و اظهار داشت: کمبود نیروی آماده به کار یکی از پرسشها اساسی ماست .

    نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: خواهش من از نخبگان اصلاح طلب در گیلان این است که پرسشها نباید ما را از راهبردهای اساسی دور کند.

    عارف با بیان اینکه گیلان می تواند قطب علمی در منطقه شود، اظهار داشت: در پرسشها اجتماعی معضلات زیادی داریم .

    وی وحدت، انسجام و هماهنگی در جبهه اصلاح طلبان را از برنامه های بنیاد امید ایرانیان بیان کرد و تاکید کرد: قرار نیست در این بنیاد رفتاری حزبی داشته باشیم.

    رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: بنیاد امید ایرانیان باید اتاق فکری جهت همه دولت ها باشد حتی اگر دولت همسو با ما نباشد. البته انتظار نباید داشت که بنیاد امید ایرانیان تمامی پرسشها را حل کند.

    عارف با اشاره به اینکه ماه های اول دولت اصلاحات ما نفت را ۷ یا ۸ دلار می فروختیم، اظهار کرد: شرایط کشور از گذشته وخیم تر نشده است و اگر خدا بخواهد با توکل بر خداوند و همکاری همه قوا با یکدیگر و با همیاری مردم از این پرسشها عبور خواهیم کرد.

    وی به انتخابات مجلس دهم وشورای اسلامی شهر و دِه اشاره کرد و با اشاره به اینکه ما با برنامه از مردم رای گرفتیم، گفت: مردم عملکرد ما را ارزیابی خواهند کرد و ما می توانیم دولت را رو به جلو هل بدهیم تا موفق باشد.

    رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای شورای شهر هیچ بهانه ای ندارند لیکن در ۸ کلانشهر اعضای شوراها از اصلاح طلبان هستند ،وحدت را رمز موفقیت دانست و افزود: در انتخابات های آینده مردم از ما گزارش عملکرد می خواهند و باید با محوریت برنامه ای که به مردم در جریان انتخابات ارایه دادیم لحظه ای در خدمت به مردم درنگ نکنیم.

    واژه های کلیدی: استانی | انتخابات | ایرانیان | اصلاح طلب | شورای شهر | استان گیلان | اصلاح طلبان | شورای اسلامی | انتخابات مجلس | استاندار گیلان | انتخابات مجلس دهم


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار