احترام گذاشتن استفاده تصویر وبگردی تهرانی

احترام گذاشتن: استفاده تصویر وبگردی تهرانی زنان تهرانی سال1313 پوشش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (503)

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (503)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (503)

    عبارات مهم : تصویر

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان و همراهان. مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

    در گرمای خرماپزان چله تابستان، مهرداد صدیقیان نمیتوانست با هیچ تصویری به این اندازه ما را دلتنگ زمستان و سرما بکند! این جمله را از دهان یکی از سرمایی ترین انسان های خاورمیانه میشنوید که خود تاکیدی است بر گرمای بی سابقه این روزها که امیدواریم هر کجا که هستید از این گرما مصون باشید.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (503)

    صحبت های پراکنده از اجازه حضور بانوان در روز مراسم خوش حالی افزایش تیم ملی در استادیوم آزادی شنیده میشود. فرهاد مجیدی به همین مناسبت زحمت تهمینه میلانی و ترانه علیدوستی را کم کرده و در پستی فمینیسمانه، از حضور بانوان در ورزشگاه ها حمایت کرده است.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    استاد عبدالله اسکندری بر بالین ناصر خان ملک مطیعی که متاسفانه چند روزی است دچار کسالت شده است و در بیمارستان باهنر خوابیدن هستند. آرزوی سلامتی داریم جهت آخرین لوتیِ سینما. توصیه عجیبِ پست، دعوت مردم جهت حضور در بیمارستان و عیادت از ایشان است که معمولا هیچ شخصی چنین کاری نمیکند (بنا به دلایل متعدد). پستی که شُبهه فیک بودن صفحه ناصرخان را نیرومند تر کرده است.

    دیوانه بازیِ رضا شفیعی جم و تبدیل خود به شاهدختِ ناصرالدین شاه قاجار :))) انصافاً شباهت غوغا میکند.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (503)

    این جوان خوش سبیل و درشت هیکل، پدیده تازه موسیقی پاپ کشورمان هست. نامش بهنام بانی است و با چندینه ترانه در طول کمتر از چند ماه توانسته محبوبیت عجیبی کسب کند. محبوبیتی که باعث شده است رکورد فروش بلیط کنسرت در کشور عزیزمان ایران را بشکند و در یک ساعت 12 هزار بلیط بفروشد! صدای گرم و نوع آوازِ دلنشینِ بهنام، در کنار ظاهر خاص و غیر روتینی که دارد از دلایل موفقیت و محبوبیت اوست. بعد از پدیده مشابهی که چند وقت پیش ناگهان ظاهر شد و صدای آزاردهنده اش همه جا پیچید، بنظر می آید این بار مردم خواننده ی خوب پاپ را درست تشخیص داده اند! “کاش که برگرده، اونی که عاشقم کرده، اونی که این دلو، میبره با حتی یه کلمه” یک دهن خواندیم تا کسانی که بهنام را نشناختند، با این ترانه مشهور او را به جای بیاورند.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    “خاطره بازی” عالی ترین کلمه است شبنم خانم، آن هم صرفا به این علت که ما چهار سال است در اینجا از این کلمه استفاده میکنیم! روح استاد نوذری هم هر لحظه شاد باشد.

    دورهمی دوستان هنرمند به دو مناسبت! اول جهت nامین اکران شخصی فیلم “زیر سقف دودی” به کارگردانی پوران درخشنده، دوم مراسم خوش حالی تولد سیدجواد رضویان که در هر دو در یک شب و یک مکان برگزار شده است بود. این که جواد رضویان چه صنمی با فیلم پوران درخشنده دارد که مراسم خوش حالی یکسان گرفته اند، از آن پرسش های بی جواب سینمای ماست.

    با حضور رضا داودنژاد، سحر قریشی، زن کارگردان، آقای متولد شده، الهام حمیدی و نفیسه روشن.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (503)

    عکسی دیگر از الهام حمیدی در همین مراسم که نشان میدهد اراده خوبی در ایجاد تغییراتِ موضعی دارد. البته شاید هم دکترِ خوبی داشته!

    امیدواریم این مکالمه ها نتیجه بخش باشد و به زودی نتیجه های و تصاویرش را ببینیم و لایک کنیم.

    سلفی میلاد کیمرام و دوست عزیزش آقا مرتضی.

    سلفی شهرزاد عبدالمجید و خواهر یکی یکدانه اش. شهرزاد نخستین بار در سریال محبوب “در پناه تو” ساخته حمید لبخنده در سال 1374 هنرنمایی کرد و بعد از آن جهت سال ها در سریال های تلویزیونی حضور داشت، ولی در این چند سال اخیر تنها فعالیت هنری وی مربوط به صفحه اینستاگرامش است.

    علی صالحی و امیر جعفری به همراه آقا آیین و رفیقشان در حال شبگردی و دوچرخه سواری در کیش هستند. تفریحی که به نوعی تاییدیه سفر به کیش است و اگر به کیش بروی و دوچرخه سواری نکنی، انگار اصلا به کیش نرفته ای. تصویر گرفتن کنار کشتی یونانی هم چنین خاصیتی دارد.

    نحمه خدمتی قهرمان ارزنده تیراندازی کشورمان در حال تفریح در شمال. نگاه کلیِ نجمه به مقوله لوکیشن هم در نوع خود جالب است.

    استاد مهدی فخیم زاده تصویری از خودش مربوط به فیلم “آذر، شهدخت، پرویز و دیگران” ساخته چند سال پیشِ بهروز افخمی به اشتراک گذاشته است و ابراز کرده که در فیلم هایی که خودش کارگردان نیست، راحت تر هست، چون حداقل به حنجره اش کمتر فشار می آید.

    علی شادمان جوان نوشکفته ی سینما و تئاتر، ژست روشنفکری و خواندن کتاب های صادق هدایت را با کتاب “حاجی آقا” شروع کرده هست. اگر رفاقت با صابر ابر را ادامه بدهد و از این عینک های گرد هم بگذارد تقریباً نیمی از راه را رفته هست. فقط حتما باید یک تصویر با کتاب های کافکا هم داشته باشد. در کنار کشپنی از شاملو.

    شما خودت را به همه مردم تعمیم نده مریم خانم. اکثر مردم سالم هستند و زندگی آرامی دارند.

    اگر گارسون بی مسئولیتِ این رستوران پرده را پیش از آمدن متین و دوستش به آنجا میکشید و جلوی این تلالو آفتاب را میگرفت، نه تصویری گرفته میشد و نه کسی مجبور به گذاشتن این پست بود.

    عکسی نسبتاً قدیمی مربوط به روزهای ساخت “رگ خواب” دوست داشتنی. لیلا حاتمی و کوروش تهامی دو بازیگر بسیار خوب کشورمان.

    بیتا سحرخیز، در مسیر رفتن به مراسم پاتختیِ دختر خاله اش.

    رضا شفیعی جم و رضا ناجی، در حال کباب زدن در پشت صحنه فیلم “دم سرخ ها” به کارگردانی آرش معیریان. ظاهر رضا ناجی دقیقا مثل 90 درصد از شوهر خاله هایی است که در پشت بام آپارتمانشان جوجه کباب میزنند و نصف آن را به بهانه اینکه ببینند پخته یا نه، به دندان میکشند.

    به به. دورهمی استاید هنر به بهانه تولد استاد محمود دولت آبادی، آقای قلم و فخر ادبیات فارسی. مراسم خوش حالی تولد راحت ای که در یکی از کافه های پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شده است بود، کافه ای که دیشب تالار مشاهیر بود. با حضور جعفر پناهی، استاد حسین علیزاده، استاد لوریس چکنواریان و خیلی ها دیگر. تبریک بی آخر خدمت جناب آقای دولت آبادی عزیز. امیدواریم تا سال های سال سایه ارزش بر سر ادبیات این کشور مستدام باشد.

    سیگار به هر کسی نمی آید جناب برق نورد، الکی تلاش نکن. سیگار فقط در دست یک نفر جالب است و ایشان هم، تولدش مبارک!

    الهه حصاری و رفیق اش در تصویری که گویا تبلیغِ یک محصول خاص هست. بله.

    تینا پاکروان هم کافه زد. کافه ای به نام “آدا” که در زبان ترکی به معنای جزیره هست، ولی بعید میدانم ارتباطی با مفهوم ترکی اش داشته باشد. یا شاید هم به علت دیگری گزینش شده است هست. معمولا کافه هایی که میخواهند خاص باشند، یک تخته سیاه کوچک جلوی درب میگذارند و یک جمله و توصیه عجیب روی آن مینویسند. به عنوان نمونه “با لبخند وارد شوید” با اینکه “از پذیرایی همزمان دانشجویان پلی تکنیک و دانشکده هنر تهران، معذوریم”. تینا هم جهت اینکه خاص تر باشد میتواند بنویسد “با کفش مردانه وارد شوید”.

    بابک جهابنخش هم کنسرت داشت و مانند هر لحظه خوشتیپ ترین بود.

    گلاره عباسی، یکی دیگر از میهمانان مراسم خوش حالی تولد استاد دولت آبادی در کافه نزدیک، در کنار فرهاد، پسرِ استاد دولت آبادی که رفاقت دیرینه ای با گلاره دارد.

    هادی کاظمی هم اخیرا به آتلیه رفته بود و مجبور بود جهت تصویر هایش کپشن جور کند.

    سعید معروف با این پست نشان داد نه فقط در والیبال، بلکه در استفاده از کُمباین هم تبحر خاصی دارد.

    مسیر ریلی راه آهن یکی از اصیل ترین و با ثبات ترین فاکتور های تصویرهای هنری از دیرباز تا به امروز است و هیچگاه جایگاه خودش را از دست نداده هست. ویدا جوان هم با چندینه بیت از مولانا از این عنصر قدیمی استفاده کرده و سلفی هنری گرفته هست.

    زیبا روحِ کی بودی شما آقا مرتضی؟! در ضمن اصرار عزیزان جهت نیم رخ بودن در این تصویر های استخری چیست؟! خجالت میکشند با این وضع با هوادار رو در رو بشوند؟!

    ترلان پروانه در حاشیه جشنواره فیلم شهر که در پردیس ملت در حال برگزاری است.

    گویا جناب پاکدل طبق قرار عمل نکرده و زن رضوی را چند ساعتی کاشته است که این اتفاق منجر به سروده شدن این شعر گشته است.

    – آفرین دختر گلم، این یدونه آخری رو هم بگیر تا بریم به کارمون برسیم.

    همایون شجریان و دلمشغولی های این روزهایش در سعد آباد. بیصبرانه منتشر شروع اجرای پروژه “سی ” هستیم

    سام قریبیان، روزبه معینی، حمید نعمت الله و امین حیایی در یک رستوران. به همین سادگی، به همین بی سوژگی.

    سلفی پرستاره عزیزان در حاشیه یکی از کنسرت های امید حاجیلی که با توجه به حجم ریشِ علی اوجی مشخص است که مربوط به پارسال هست. خود عزیزان هم به تصویر های آرشیوی خود روی آورده اند، از ما چه انتظاری دارید؟!

    سلفی شهره سلطانی و شهره لرستانی، ورژنِ ضعیف ترِ ابوالفضل پورعرب و فریبرز عرب نیا در کنار سایر عزیزان در یک جایی.

    سلفی خانوادگی کمال کامیابی نیا بازیکن خوب و خلاق پرسپولیس در حال گشت و گذار.

    پژمان بازغی، بعد از تماشای فیلم “ساعت پنج عصر”ِ مهران مدیری در سینما.

    نرگس محمدی، لاله اسکندری و الهام پاوه نژاد از دیگر حاضرین مراسم خوش حالی تولد هفتاد و هفت سالگی استاد دولت آبادی بودند.

    نسرین مقانلو و پسرانش در کنار مرجانه گلچین در یک مراسم هنری که به آن اشاره ای نشده است.

    سمانه پاکدل اینگونه نمایش پانته آ بهرام و سایر دوستانش را تبلیغ کرد تا بلیط ردیف اولی که جهت وی تهیه شده است بود، بی پاسخ نماند. مطلب امروز هم به آخر رسید. تا مطلب بعدی، خداوند یار و نگهدارتان.

    اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: تصویر | تلگرام | تصویری | استادیوم | اخبار فرهنگی و هنری

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (503)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (503)


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار