احترام گذاشتن استفاده تصویر وبگردی تهرانی

احترام گذاشتن: استفاده تصویر وبگردی تهرانی زنان تهرانی سال1313 پوشش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات اصلاً به خداحافظی فکر نکرده‌ام/ ستاره‌های فوتبال را به کانون اصلاح و تربیت می‌برم ، جباری

    مجتبی جباری در روزهایی که از فوتبال دور است بدون کار نیست. او که در این مدت به اندازه کافی راجع به استقلال و شرایط اداره این مجموعه حرف زد به موقع به کمیته تعیی

    اصلاً به خداحافظی فکر نکرده‌ام/ ستاره‌های فوتبال را به کانون اصلاح و تربیت می‌برم ، جباری

    جباری: اصلاً به خداحافظی فکر نکرده ام/ ستاره های فوتبال را به کانون اصلاح و تربیت می برم

    عبارات مهم : زندگی

    مجتبی جباری در روزهایی که از فوتبال دور است بدون کار نیست. او که در این مدت به اندازه کافی راجع به استقلال و شرایط اداره این مجموعه حرف زد به موقع به کمیته تعیین اوضاع هم رفت و قرار است امروز نیز این کمیته، تکلیفش را با استقلال روشن کند.

    روزنامه خبرورزشی نوشت: البته جباری در همین فاصله زمانی سفیر پیشگیری از سرطان هم شد و اتحادیه بازیکنان را نیز راه اندازی کرد تا ثابت کند روزهای زندگی اش را بیهوده پشت سر نمی گذارد.

    اصلاً به خداحافظی فکر نکرده‌ام/ ستاره‌های فوتبال را به کانون اصلاح و تربیت می‌برم ، جباری

    جباری در روز کتابگردی هم به نشر چشمه رفت و در اکران شخصی فیلم انزوا نیز حضور یافت تا کنار مردم باشد. او که از محله های جنوب شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به سطح اول فوتبال کشور عزیزمان ایران رسیده به تازگی در اقدامی پسندیده به کانون اصلاح و تربیت رفته و در پشت صحنه گروه تئاتر این کانون با فرزند هایی که در آن مرکز حضور دارند ساعاتی را سپری کرد تا تجربیاتی تازه به دست آورده و درصدد بربیاید جهت کمک به این نوجوانان بزهکار پیشقدم شود. او دیروز در گفت وگو با خبرورزشی به تجربه یک روزه اش در جمع این نوجوانان پرداخت.

    به کانون اصلاح و تربیت رفته بودی؟

    بله! خیلی دوست داشتم به آنجا بروم و با فرزند هایی که خواسته و ناخواسته راهی این مکان شده است اند حرف بزنم. می خواستم فضای زندگی ارزش را ببینم. جوانان و نوجوانان زیر ۱۸ سالی که هر یک به علت ارتکاب به جرائم متفاوت محکوم به زندگی در آن کانون هستند.

    مجتبی جباری در روزهایی که از فوتبال دور است بدون کار نیست. او که در این مدت به اندازه کافی راجع به استقلال و شرایط اداره این مجموعه حرف زد به موقع به کمیته تعیی

    چه نوع جرائمی؟

    انواع و اقسام جرایم را شنیدم. حتی همکاری در قتل(!) که البته باور کردنی نبود.

    دلیل این رفتارهای ارزش را هم عنوان می کردند؟

    همگی به علت زندگی در محیط های ناسالم، شرایط بد اقتصادی خانواده ها و یا فضای نامناسب آموزشی در اطراف محل سکونت ارزش بود.

    اصلاً به خداحافظی فکر نکرده‌ام/ ستاره‌های فوتبال را به کانون اصلاح و تربیت می‌برم ، جباری

    بین آن ها فوتبالی هم بود؟

    یکی از آن ها مرا دید و گفت جهت اینکه از منزل ارزش تا کمپ حجازی بیاید و تمرین استقلال را ببیند پول قرض می کرده و بعد که دیگر نتوانسته پول قرض کند قید تماشای تمرین استقلال را زده هست. از دورترین مناطق جنوبی پایتخت کشور عزیزمان ایران به کمپ می آمدند! افسوس می خوردم چنین نوجوانانی داریم با دنیایی از استعداد که اگر اوضاع اقتصادی مناسبی داشتند الان در جایی دیگر از این شهر (تهران) مشغول تحصیل یا ورزش بودند ولی…

    مجتبی جباری در روزهایی که از فوتبال دور است بدون کار نیست. او که در این مدت به اندازه کافی راجع به استقلال و شرایط اداره این مجموعه حرف زد به موقع به کمیته تعیی

    …از تجربیات شخصی ات حرفی با آن ها نزدی؟

    اتفاقاً به آنها گفتم من هم در محله خاصی زندگی نمی کردم و از جنوب شهر به فوتبال رسیدم ولی چون کلوب راه آهن نزدیک منزل مان بود جذب آنجا شدم وگرنه مشخص نیست الان من هم چه آینده دیگری داشتم. همان طور که از دوستان و فرزند محل های قدیمی ام خیلی ها مسیر خوبی در زندگی ارزش ایجاد نشد.

    پیشنهادی جهت علاقه فوتبالی های محلات این چنینی نداری؟

    اصلاً به خداحافظی فکر نکرده‌ام/ ستاره‌های فوتبال را به کانون اصلاح و تربیت می‌برم ، جباری

    این به ساختار بد فوتبال ما برمی گردد. متأسفانه ما توقع داریم اگر وارد فوتبال می شویم حتماً به سطح اولش برسیم وگرنه عالی ترین استعدادها محو می شوند. این به علت نداشتن لیگ های یک، دو، سه و چهار هست. چه اشکالی دارد بازیکن با هر سطحی در لیگی که به فوتبالش می خورد بازی و جهت خود و خانواده اش درآمدزایی کند. در آن صورت به همه این وقت می رسد تا ورزش کنند. نوعی اشتغالزایی هم هست. می دانید هر تیم چند نفر را مشغول خود می کند ولی کمبودهای زیادی در کشور عزیزمان ایران داریم که این پرسشها را منجر می شود یکی از آنها کمبود زمین است.

    تئاتری که در کانون اصلاح و تربیت بازی می کنند را هم دیدی؟

    نه! فقط پشت صحنه و در حین تمرین به جمع ارزش رفتم و خیلی مهربانانه پذیرای من شدند. اتفاقاً باید از آن دسته از دوستانی که این فرزند ها را به این فضا (تئاتر) برده اند هم تقدیر کرد. کاملاً مشخص بود روحیات ارزش تا چه حد عوض کردن کرده هست. یک فیلم مستند هم قرار است از فضای داخلی و زندگی این نوجوانان تهیه شود.

    می توان تئاترشان را دید؟

    در حال مشورت هستند تا تئاتر ارزش را در جشنواره فجر امسال نمایش دهند. باید موافقت های مورد نیاز به دست ارزش برسد.

    خودشان را گریم کرده بودند یا…؟

    نه! چون نمی درخواست کردند صورت های ارزش دیده شود و می دانستند من به آنجا می روم صورت ارزش را پنهان کرده بودند… واقعاً روز تلخی برایم بود که آن همه غم و درد می دیدم. می خواهم از دوستان فوتبالی و غیرفوتبالی ام و ستاره هایی که مردم آنها را زیاد می شناسند بخواهم تا لااقل جهت نجات آن دسته از آنهایی که به علت مبالغ کم مالی در کانون هستند کاری کنند تا آنها بتوانند به جامعه برگردند و در محیط های خوب مشغول کار و زندگی شوند.

    چه شد که با آنها فوتبال بازی کردی؟

    وقتی از مجموعه ای که داشتند دیدار می کردیم به سالن فوتبال رسیدیم و پیشنهاد بازی دادند و دو تیم شدیم و یک دست بازی کردیم. البته خودشان از قبل جهت این عنوان برنامه ریزی کرده بودند. من هم با شوق و ذوق کامل بازی کردم. فکر می کنم جالب ترین اوقات بازدیدم از کانون همان لحظاتی بود که با فرزند ها فوتبال بازی می کردیم. متوجه شدم که آنها تا چه اندازه به خوش حالی نیاز دارند.

    تلخ ترین چیزی که توجه تو را جلب کرد چه بود؟

    اینکه تعدادی از آنها می گفتند دل ارزش نمی خواهد به محیط خانواده ارزش برگردند و فضای کانون را بهتر از محیط بیرون جهت خودشان می دانستند! واقعاً تأسف آور بود…

    امکانات کانون کافی بود؟

    خیلی بهتر از چیزی بود که در ذهن داشتم. سالن بدنسازی، فوتبال، سالن سرپوشیده و زمین بازی روباز و کلی امکانات دیگر که البته باید گفت متأسفانه مربوط به وقت های دور بودند و در این سال ها کارها خاصی جهت فضای زندگی این فرزند ها در کانون صورت نگرفته هست. باید جهت ایجاد انگیزه جهت زندگی کردن به داد این فرزند ها برسیم. هر یک از آنها سرشار از استعدادهای فراوانی هستند که باید به درستی هدایتشان کرد.

    امروز به کمیته تعیین اوضاع می روی؟

    حتماً می روم تا تکلیفم با کلوب استقلال روشن شود. مدتی است منتظر این روز بوده ام.

    با روشن شدن شرایطت اگر در استقلال بمانی این فصل خداحافظی می کنی یا همچنان ادامه می دهی؟

    هنوز به این عنوان فکر نکرده ام. همه چیز به آینده بستگی دارد.

    شفر هم از تو حمایت کرد؟

    بله شنیدم.

    واژه های کلیدی: زندگی | فرزند | فوتبال | فوتبالی | استقلال | فوتبالی ها | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار