احترام گذاشتن استفاده تصویر وبگردی تهرانی

احترام گذاشتن: استفاده تصویر وبگردی تهرانی زنان تهرانی سال1313 پوشش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار گوناگون تصاویر) + مومیایی هایی که زنده به نظر می رسند(

    انسان‌ها هر لحظه علاقه بیمارگونه‌ای به فوت و مرده‌ها دارند و هزاران سال است که تلاش می‌کنند مردگان خود را حفظ کنند.

    تصاویر) + مومیایی هایی که زنده به نظر می رسند(

    مومیایی هایی که زنده به نظر می رسند(+تصاویر)

    عبارات مهم : زندگی

    انسان ها هر لحظه علاقه بیمارگونه ای به فوت و مرده ها دارند و هزاران سال است که تلاش می کنند مردگان خود را حفظ کنند.

    انسان ها هر لحظه علاقه بیمارگونه ای به فوت و مرده ها دارند و هزاران سال است که تلاش می کنند مردگان خود را حفظ کنند. ولی گاهی مرده ها را آنقدر خوب و بی عیب و نقص حفظ می کنند که زنده به نظر برسند و ما را می ترسانند. مراقب باشید! دیدن تصویرهای زیر تجربه ترسناکی خواهد بود.

    اوا (اویتا) پرون (eva perón)، آرژانتین
    اویتا یکی از محبوب ترن زنان آرژانتین بود که در سال ۱۹۵۲ در اثر سرطان درگذشت. او همسر اول مدیر جمهور آرژانتین خوآن پرون بود. همین باعث شد بدن او را مومیایی کنند. روش مومیایی پروفسور مشهور دکتر پدرو آنا (pedro ana) آنقدر خوب بود که نام آن را «هنر مرگ» گذاشتند. در این روش خون و آب بدن را با گلیسرین جایگزین کردند که همه اعضای داخلی از جمله مغز را حفظ می کرد. این فرآیند یک سال طول کشید. جسد او آنقدر خوب حفظ شده است که زنده به نظر می رسد. بعدها جسد اویتا به آرژانتین بازگردانده و با احترام به خاک سپرده شد.

    تصاویر) + مومیایی هایی که زنده به نظر می رسند(

    خانم شین ژوی (xin zhui)
    قبل از میلاد، چین شین ژوی یا «بانو دای» در سلسله هان (۲۰۶-۲۲۰ قبل از میلاد) می زیسته هست. او ۲۰۰۰ سال بعد از مرگش در مقبره ای داخل یک تپه در چین کشف و مشهور شد. علی رغم لنین، اندام های داخلی این مومیایی از جمله مغزش کاملا دست نخورده هست. علی رغم اویتا بافت هایش هنوز نرم و اندام هایش قابل انعطاف هستند. مو های او کامل و گروه خونی a هنوز در رگ هایش وجود دارد! بنابراین عالی ترین مومیایی است که تا به حال پیدا شده است هست. اوضاع بدن به گونه ای است که کالبد شکافی روی آن انجام شد. از همه شگفت انگیزتر اینکه او ۲۱۰۰ ساله است! کالبدشکافی چیز های زیادی راجع به زندگی او آشکار کرد. او اضافه وزن داشته، از کمردرد زحمت می برده، رگ هایش مسدود شده است و قلبش به شدت آسیب دیده بوده است.

    انسان‌ها هر لحظه علاقه بیمارگونه‌ای به فوت و مرده‌ها دارند و هزاران سال است که تلاش می‌کنند مردگان خود را حفظ کنند.

    داشی دورژو ایتیگیلیوف (dashi dorzho itigilov)
    روسیه او یک راهب بودایی روسی بوده که در سال ۱۹۲۷ درگذشته هست. او وصیت کرده بود به همان حالتی که می میرد به خاک سپرده شود؛ بنابراین با همان لباس ها و به حالت نیلوفری (چهارزانو) دفن شد. در سال ۱۹۵۵ راهبان جسدش را خارج کرده و او را به همان شکل یافتند. نبش قبر سال ۱۹۷۳ هم همین صحنه را در پی داشت. جسد او اکنون در آرامگاهی در فضای باز نگهداری می شود.

    تصاویر) + مومیایی هایی که زنده به نظر می رسند(

    برنادت مقدس
    ۱۸۴۴ تا ۱۸۷۹، فرانسه او در سال ۱۸۴۴ در فرانسه به دنیا آمد. او در طول حیاتش می گفت که تقریبا هر روز مریم مقدس را می بیند. بعضی می گویند او می توانسته بیماران را شفا دهد. ۱۵۰ سال بعد، هنوز معجزات او گزارش می شدند. برنادت در ۳۵ سالگی و در اثر سل درگذشت. جسد او در سال ۱۹۰۹ نبش قبر و دست نخورده پیدا شد. دوباره در سال ۱۹۱۹ او را نبش قبر کردند و پزشکان تشخیص دادند او بدن او با مواد معدنی موجود در قبر مومیایی شده است و بعضی قسمت ها پوسیده شده است هست. امروزه جسد او در محفظه ای شیشه ای در کلیسای سنت برنادت نگهداری می شود.

    انسان‌ها هر لحظه علاقه بیمارگونه‌ای به فوت و مرده‌ها دارند و هزاران سال است که تلاش می‌کنند مردگان خود را حفظ کنند.

    جان تورینگتون (john torrington)
    بریتانیا گاهی اوقات محیط زیست از مومیایی کردن هم بهتر می تواند جسد را حفظ کند. جان تورینگتون افسری بود که اکتشاف قطب شمال در اثر مسمومیت با سرب در ۲۲ سالگی جان خود را از دست داد و با سه نفر دیگر در میان یخ های کمپ اکتشاف دفن شد. دانشمندان در دهه ۱۹۸۰ او را نبش قبر کردند و بعد از باز کردن تابوت، از آنچه می دیدند شگفت زده و وحشت زده شدند، چون تورینگتون به آن ها خیره شده است بود. جسد او بیش از ۱۵۰ سال پیش منجمد و کاملا حفظ شده است بود. هنوز لباس های وقت مرگش را به تن داشت و دست ها و پاهایش هنوز بسته بود تا راحت تر دفن شود.

    تصاویر) + مومیایی هایی که زنده به نظر می رسند(

    مرد چرچنی
    ۱۰۰۰ سال قبل میلاد، چین کشف این مومیایی مورخان را وادار کرد در مورد تعامل تمدن های شرقی و غربی تجدید نظر کنند. این مومیایی ۳۰۰۰ ساله اروپایی هست، ولی در چین کشف شده است هست. او در کنار سه زن و یک کودک در ترکستان چین پیدا شد. لباس های مومیایی به اندازه خود او گیج کننده بود، چون از پشم اروپایی ساخته شده است بودند. آزمایش های DNA نشان می داد که این مرد و کسانی که همراه او دفن شده است بودند در واقع اروپایی بودند. ولی این که چطور از چین سردرآورده اند مشخص نیست.

    مومیایی خیس
    ۷۰۰ سال پیش، چین این مومیایی از سلسله مینگ بیش از ۶۰۰ سال در یک تابوت پر از آب بوده و در یک پروژه ساختمانی در مرکز شهر کشف شده است هست. این زن ۱.۵ متری به طور کامل لباس پوشیده و با جواهراتش دفن شده است هست. روی تابوت چوبی او هم یک مدال نقره راحت قرار داده شده است تا جسد را از ارواح شیطانی حفظ کند.

    شاه توت عنخ آمون
    ۱۳۴۱ تا ۱۳۲۳ قبل از میلاد، مصر او فرعون سلسله هجدهم مصر بوده هست. توت عنخ آمون در ۹ سالگی فرعون شده است و تا وقت مرگش ۱۰ سال سلطنت کرده هست. مقبره او در به وسیله هاوارد کارتر در سال ۱۹۲۲ و کاملا دست نخورده کشف شد. زندگی ابدی تمرکز مهم همه مصریان باستان بوده که به معنای حفظ اجساد جهت هر لحظه هست. آن ها اجساد را مومیایی می کردند، چون به زندگی بعد از فوت اعتقاد داشتند. آن ها با اعتقاد به اینکه زندگی بعد از فوت بسیار شبیه به زندگی در این دنیاست اجسادشان را حفظ می کردند تا بعد از فوت همه بتوانند از آن استفاده کنند.

    برترین ها

    واژه های کلیدی: زندگی | مومیایی | سلسله هان | آرژانتین | اخبار گوناگون

    تصاویر) + مومیایی هایی که زنده به نظر می رسند(

    تصاویر) + مومیایی هایی که زنده به نظر می رسند(


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار