احترام گذاشتن استفاده تصویر وبگردی تهرانی

احترام گذاشتن: استفاده تصویر وبگردی تهرانی زنان تهرانی سال1313 پوشش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار بین الملل درخواست آمریکا جهت مذاکره با ایران، 10 ماه بعد از روی کار آمدن «ترامپ» / نیویورک تایمز

    روزنامه «نیویورک تایمز» در گزارشی که به پرونده «شیو ونگ» جاسوس چینی-آمریکایی که سال گذشته به جرم جاسوسی و دزدیدن اسناد محرمانه کشور عزیزمان ایران به ده سال حبس

    درخواست آمریکا جهت مذاکره با ایران، 10 ماه بعد از روی کار آمدن «ترامپ» / نیویورک تایمز

    نیویورک تایمز: درخواست آمریکا جهت مذاکره با ایران، 10 ماه بعد از روی کار آمدن «ترامپ»

    عبارات مهم : ایران

    روزنامه «نیویورک تایمز» در گزارشی که به پرونده «شیو ونگ» جاسوس چینی-آمریکایی که سال گذشته به جرم جاسوسی و دزدیدن اسناد محرمانه کشور عزیزمان ایران به ده سال حبس متهم شد اشاره و جزییاتی راجع به تعامل کشور عزیزمان ایران و آمریکا در خصوص تبادل زندانیان بین دو کشور افشا کرد.

    نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد ۱۰ ماه بعد از روی کار آمدن «ترامپ»، دولت آمریکا آمادگی خود را جهت مذاکره راجع به زندانیانی که ایرانی ها چندین ماه قبل درخواست کرده بودند، اعلام کرده است.

    به گزارش ایلنا روزنامه «نیویورک تایمز» در گزارشی که به پرونده «شیو ونگ» جاسوس چینی-آمریکایی که سال گذشته به جرم جاسوسی و دزدیدن اسناد محرمانه کشور عزیزمان ایران به ده سال حبس متهم شد اشاره و جزییاتی راجع به تعامل کشور عزیزمان ایران و آمریکا در خصوص تبادل زندانیان بین دو کشور افشا کرد.

    درخواست آمریکا جهت مذاکره با ایران، 10 ماه بعد از روی کار آمدن «ترامپ» / نیویورک تایمز

    در این گزارش با اشاره به روی کار آمدن «باراک اوباما» گفته شد: در این وقت دو طرف تصمیم به بازگشایی کانال های جدی دیپلماتیک جهت برنامه هسته ای گرفتند. در نهایت در سال ۲۰۱۵ کشور عزیزمان ایران دست کم هفت آمریکایی را بازداشت کرده بود و تلاش اوباما جهت آزادی این زندانیان مسیر خودش را طی می کرد و نخستین مذاکرات مستقیم با تشکیلات امنیتی محرمانه کشور عزیزمان ایران بخشی از این مسیر بود.

    این رسانه نوشت: آمریکا مدت ها با کشور عزیزمان ایران مذاکره کرد و مدت ها راجع به پرسشها غیر قابل حل اطراف آن بحث شد. اینکه آیا آزادسازی دارایی های بلوکه شده است کشور عزیزمان ایران جهت آزادی زندانیان به معنای باج دادن است؟ تجارت محرمانه و قاچاق اسلحه جهت آزادی زندانیانی که از نظر دولت بی گناه بودند چه؟ هیچ یک از دولت های آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری خواه به اجماعی نرسیدند که ریسک پاداش دادن در ازای به خطر انداختن مسافران آمریکایی به کشور عزیزمان ایران یا واکنش‌ها بد آنها را نداشته باشد.

    روزنامه «نیویورک تایمز» در گزارشی که به پرونده «شیو ونگ» جاسوس چینی-آمریکایی که سال گذشته به جرم جاسوسی و دزدیدن اسناد محرمانه کشور عزیزمان ایران به ده سال حبس

    بر اساس گزارش «نیویورک تایمز»، در حالی که دولت اوباما سال آخرش را سپری می کرد و برجام در سال اولش بود، معضل زندانیان در دیدارهای مستمر در وین یکی از پرسشها کلیدی بود. در اوایل سال ۲۰۱۴ مذاکره کنندگان آمریکایی به طور منظم با نمایندگان تشکیلات امنیتی کشور عزیزمان ایران دیدار داشتند. آنها مذاکره راجع به آزادی زندانیان را از مذاکرات همزمان راجع به برنامه هسته ای و مساله آزادسازی دارایی های بلوکه شده است مجزا نگه داشته بودند.

    یکی از مقامات دولت اوباما که در مذاکرات با کشور عزیزمان ایران درگیر بود به «نیویورک تایمز» گفت: «در آن وقت درست یا غلط ارزیابی هایی داشتیم، وقت زیادی نداشتیم. همه چیز ممکن بود خراب شود یا به تاخیر بی افتد. چه کسی می دانست در آن صورت چه اتفاقی می افتاد؟ ما با خانواده هایی طرف بودیم که از ما می پرسیدند چه اتفاقی جهت فرزند ما افتاده است؟»

    بر اساس این گزارش روز اجرایی شدن برجام یک هواپیمای سوییسی حامل «حکمتی»، «عابدینی» و «رضاییان»، کشور عزیزمان ایران را ترک کرد. «نصرت الله خسروی» و دو زندانی آمریکایی دیگر یعنی «کیان تاج بخش» و «متیو ترویتیک» در پی آنها با هواپیمای مسافری با هماهنگی های رسمی، جدای از این سه زندانی انتقال یافته شدند.

    درخواست آمریکا جهت مذاکره با ایران، 10 ماه بعد از روی کار آمدن «ترامپ» / نیویورک تایمز

    در ازای آزادی این زندانیان، هفت ایرانی که اغلب به جرائم انتقال فناوری با مباحث نظامی در آمریکا در انتظار دادگاه بودند، آزاد شدند. آمریکا همچنین جرایم و قرار تعقیب اینترپل جهت ۱۴ ایرانی دیگر را که بعید به نظر می رسید صادر شود، را صادر کرد و هواپیمایی حامل ۱.۷ میلیون دلار پول نقد که به عنوان ودیعه آزادی زندانیان به نظر می رسید به سمت کشور عزیزمان ایران حرکت کرد.

    «نیویورک تایمز» آزادی زندانیان آمریکایی را فصل جدیدی در روابط کشور عزیزمان ایران و آمریکا و خواند و مدعی شد: با این حال این مشمول بر حال همه نشد. «بابک نمازی» برادر «سیامک»، زمانی که از تلویزیون فهمید برادرش در هواپیما نیست احساس کرد به او خیانت شده است هست. او گفت انگار در منطقه جنگی هستیم و یک سرباز به سمت هلی کوپتر می دود و هلیکوپتر هنوز حرکت نکرده ولی می گوید ما قصد داریم پرواز کنیم.

    روزنامه «نیویورک تایمز» در گزارشی که به پرونده «شیو ونگ» جاسوس چینی-آمریکایی که سال گذشته به جرم جاسوسی و دزدیدن اسناد محرمانه کشور عزیزمان ایران به ده سال حبس

    به ادعای این گزارش رابط وزارت خارجه آمریکا در گفت وگو با «بابک نمازی» مدعی شده است که باید صبور باشد چون «جواد ظریف» وزیر خارجه کشور عزیزمان ایران شخصا به «جان کری» وزیر خارجه وقت اطمینان داده که سیامک ظرف چند هفته آزاد خواهد شد. ولی چه اتفاقی افتاد؟ پدر ۸۱ ساله بابک، باقر نمازی در فوریه در حالی که در فرودگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران بود، بازداشت و به اوین انتقال یافته شد.

    یکی از مقامات آشنا با کانال روابط بین کشور عزیزمان ایران و آمریکا به «نیویورک تایمز» گفت: ایرانی ها در مذاکره جدی نبودند. آنها این دست و آن دست می کردند و مذاکرات را ماه ها متوقف می کردند و دوباره بدون آمادگی، سر و کله ارزش پیدا می شد. یکی از طرف های ایرانی خرده کاغذی از جیبش در می آورد که در آن نام ۴۰ نفر از کسانی که پرونده هایشان بسیار دلواپس کننده بود، نوشته شده است بود. دولت اوباما فهمیده بود که ایرانی ها طفره می روند. آنها منتظر انتخابات آمریکا بودند. آنها منتظر ترامپ بودند.

    درخواست آمریکا جهت مذاکره با ایران، 10 ماه بعد از روی کار آمدن «ترامپ» / نیویورک تایمز

    بر اساس این گزارش، در ژانویه ۲۰۱۷ دولت ترامپ بدون در نظر گرفتن میل به شدید رییس جمهور به خروج از توافق هسته ای، فاقد هرگونه سیاست در قبال ایران، روی کار آمد. دفتر نماینده خاص رییس جمهور در امور گروگان ها تا همین دو ماه پیش ظاهرا خالی بود.

    این رسانه مدعی شد: «در ماه جولای، در حالی که تقریبا شش ماه از ریاست جمهوری ترامپ گذشته بود، درخواست مذاکره مستقیم راجع به مساله زندانیان مطرح شد. ولی کشور عزیزمان ایران هیچ پاسخی دریافت نکرد.»

    بر اساس این گزارش آخرهای نوامبر، دولت ترامپ آمادگی خود را جهت مذاکره راجع به زندانیانی که ایرانی ها چندین ماه قبل درخواست کرده بودند، اعلام کرد. این بار طرف ایرانی طفره رفت. دعوت نامه آنها منقضی شده است بود. آنها پاسخ دادند و منتظر ساز و کار تازه از سوی پایتخت کشور عزیزمان ایران شدند.

    در همان ماه، بعد از مراسم خوش حالی شکرگزاری و در همان هفته ای که دولت ترامپ آمادگی خود را جهت مذاکره راجع به زندانیان اعلام کرده بود، تلویزیون کشور عزیزمان ایران ویدئویی را از «شیو ونگ» نمایش داد. این ویدئو با تصاویری از «آلن ایر» که به فارسی سلیس به عنوان سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در دولت اوباما صحبت می کرد، شروع شد. بر اساس این فیلم، طرح تبادل دانشجو اسب تروا جهت عوض کردن نظام کشور عزیزمان ایران تلقی شده است بود. به نظر می رسید این فیلم جهت توجیه ارزش «ونگ» به عنوان یک زندانی ساخته شده است بود.

    «نیویورک تایمز» در ادامه این تحولات، به عوض کردن ناگهانی بند «ونگ» در زندان اوین در ماه دسامبر به عنوان بخشی از پیچیدگی های روابط کشور عزیزمان ایران و آمریکا در زمینه تبادل زندانی اشاره کرده و نوشت: «ونگ» در بند تازه با «نزار زکا» لبنانی-آمریکایی که در ماه سپتامبر ۲۰۱۵ به ده سال زندان به جرم جاسوسی در کشور عزیزمان ایران زندانی شده است بود، آشنا شد.

    «دست کم او اینبار کسی را داشت که بتواند با او انگلیسی صحبت کند. او آشپزخانه داشت. آنچه او نداشت، کتاب بود.»

    واژه های کلیدی: ایران | مذاکره | آمریکا | ایرانی | نیویورک | نیویورک | آمریکایی | اخبار بین الملل


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار